● klaus + caroline | please don't say you love me

40
2



HD + earphones = best experience! 🙂

Just a short and shitty video about Klaroline lol. There’s actually a story behind my song choice… I went shopping to New Yorker last Friday (I needed to buy some warm clothes for winter) and I was trying on a jeans when the song that was playing on the radio caught my attention. I thought it was cute so I tried to memorize the lyrics and when I got home, I immediately looked it up on YouTube and after listening to the full song, I couldn’t help but thinking about Klaroline. I think this song kinda fits them… Even if Klaus said ‘I love you’ to Caroline, she wouldn’t say it back because she can’t even admit it to herself. And that’s what this song is about. There’s a boy and a girl, they have fun together but saying ‘I love you’ would maybe ruin everything between them so they are not brave enough to say it. I guess that’s all but maybe I misunderstood it. 😀 And this exact situation fits these two so much, that’s why I thought I should take advantage of this rush of inspiration and make a video about them. It only took me one day to make it (on Sunday) and I finished the final touches on the video today. I haven’t vidded Klaroline in about 3 months anyway so it was about damn time and I enjoyed working on the vid. 🙂

Sorry for not uploading much lately but my new semester at college started a week ago and my next 9 months are going to SUCK! School is kicking my ass really hard and I need to study a lot. 🙁 But just so you know, I started working on a badass multifandom video and I also started a Delena video but I don’t feel inspired enough to finish it right now. =/ Maybe when the new season starts which I’m really excited for by the way! 😀 Oh, and my heart bleeds for Klaroline… My bbs. 🙁 When will we see them together again? This spin-off is so pointless (in my opinion).

Anyway… enjoy? 🙂

► Fandom: The Vampire Diaries
► Song:
► Coloring: Mine
► Watermark: BY ME! *-* (I’m so proud of myself, hahaha)
► Program: Sony Vegas 10
► Subscribe my back-up:

Nguồn: https://indiametechnical.com/

Xem thêm bài viết khác: https://indiametechnical.com/am-nhac/

40 COMMENTS

  1. This is absolutely the perfect song for them… And your editing is perfect, too… I loved it!!! Seriously one of the best Klaroline vids I've ever seen, if not THE best…

  2. This is the best Klaroline video I've ever seen ! ♥
    A M A Z I N G ! I'm waiting for your next Klaroline video ! ♥

  3. This was extremely beautiful. The song you chose were just so wonderful for these two. My favorite part was definitely 1:09 to 1:14, that was just so perfect. THE FEELS. ♥

  4. I love it so much. My heart ached in the best way! The layers of meaning too, because at different points the clips you chose made me feel like she wouldn't say it back because she didn't feel it or because she was just too scared…perfect, I love it.

  5. I love it so much. My heart ached in the best way! The layers of meaning too, because at different points the clips you chose made me feel like she wouldn't say it back because she didn't feel it or because she was just too scared…perfect, I love it.

  6. Shitty video? Really??! If this is shitty video then I want to be able to make some too. I love the song choice, it really fits them (for now). 😀
    AMAZING! <3

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here